2012-01-25 | 14:31:09

Kallt, kallt, kallt!!!

-28c!
Så kallt var det imorse när jag klädde på mig och skulle börja gå mina närmare 2 kilometer till jobbet!
Det var så illa att man fick en "Brainfreeze" varje gång man tog ett djupt andetag och benen hade tappat känseln och börjat fått en läskig pirrande känsla när jag väl kommit fram!

Tur att vi har en mysig eldstad i cafeét som vi kan tända och värma oss vid när det blir så kallt som det är idag! ♥
Postat av: Kaleido

Men GOSH!

6 minus här och näsan trillar nästan av o.o

2012-01-25 @ 15:57:04
URL: http://kaleido.blogg.se/
Postat av: Ida

SHIT! -28! Har nog inte haft det så kallt under hela den här vintern någon dag alls. Och det glädjer jag mig över.

2012-01-25 @ 19:49:47
URL: http://idawe.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström