2012-01-08 | 20:52:00

Natti natti!

Imorgon ska jag börja jobba redan klockan 8 på morgonen. Och jag är absolut ingen morgonmänniska, så jag har tagit ett långt avslappnande bad och nu tänker jag gå och lägga mig. :)

Museet är stängt imorgon, så jag får trösta mig med att jag åtminstone slipper vara social med massa människor i zombietillstånd. xD

Postat av: Koshimoshi

Veckans blogg är avslutad! Kolla om du vann!

2012-01-08 @ 23:22:37
URL: http://koshimoshi.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström