2012-01-06 | 18:20:46

HTC sensation! (på tal om min nya telefon..)



Let me introduce min nya telefon! :D HTC Sensation!

Som trogen SonyEricsson användare var jag skeptisk till att byta märke. Men efter flera floppar från SEs sida kunde jag inte låta bli att kolla in det välomtalade telefonmärket HTC.
Och efter noga efterforskning så sitter jag här nu med en ny telefon!

HTC sensation är en lättanvänd telefon med stor skärm och helt fantastisk ( i mobil form mätt ) kamera! Vilket var väldigt viktigt för mig.

Så innan ni går och köper en såndära fjollig ajfåån tycker jag absolut att ni ska kika lite på HTCs telefonavdelning först!
Postat av: Kaleido

Yes! Jag har en HTC Desire HD!

Föredrar dem framför iPhones, speciellt med tanke på grafiken och HTC är riktigt duktiga med kameror :)

2012-01-06 @ 23:39:00
URL: http://kaleido.blogg.s
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström