2012-01-24 | 11:45:57

@ Work

Godmorgon i stugorna! 
Jag sitter på jobbet och pillar lite på företagets hemsida som jag fått den stora äran att hjälpa till att sköta.  
Det är ju bara några veckor kvar tills turistsäsongen sätter i gång med buller och brak, så då ska hemsidan vara proppfylld med information om alla kommande aktiviteter. :) 

Ska bli skönt när det äntligen börjar komma lite folk! Som det ser ut nu så kommer det max runt 5 besökare per dag till museet, vilket gör mitt jobb som receptionist ganska långtråkigt.. xD

 Avslutar med en liten bild jag fotade imorse på vägen till jobbet.

Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Sv: Tack så mycket :))

2012-01-24 @ 14:09:48
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström