2012-07-23 | 12:10:00

And she's back! Ett tag till iaf. ;)

Tjaba, tjena hallå alla därute!
Hoppas ni inte regnat bort i det underbara svenska sommarvädret. ;)
 
Tog mig friheten att ta en bloggpaus för att få lite klarhet i saker och ting. Är det värt att blogga? Varför bloggar jag? Ska jag ta bort bloggen helt eller kanske göra den privat?
I slutändan inser jag att jag att jag skulle sakna bloggandet på tok för mycket för att sluta, MEN jag kommer inte anstränga mig lika mycket som tidigare. Jag kommer uppdatera när jag känner för det, inte för att jag känner mig tvungen!
 
Postat av: LC

Åhhh, vad jag kan relatera till detta o.o Känner samma sak ibland, att det blir som ett "måste"

Svar: JAmen precis, Det är så himla trist när man känner sig tvungen att blogga. :(
Sanna

2012-07-29 @ 18:38:40
URL: http://kaleido.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström