2012-07-09 | 10:51:02

Depp

 Det är inte klokt vad omotiverad och deppig jag känner mig idag!
Jag vet inte om det beror på det värdelösa vädret som verkar hålla i sig permanent, eller om det är för att det är måndag. Oavsett så skulle jag bara vilja lägga mig under täcket och gömma mig där tills jag känner mig bättre.
=___= Men så kan man ju inte göra.
 
Något annat som känns omotiverande just nu är att blogga.
Fytusan vad tråkigt det är när man får noll respons! Jag ser ju att ni går in och läser, varför är det helt dött bland kommentarerna?! Inte ens en ynka liten spamkommentar på flera veckor!?
Postat av: Dannie

KRAM

Svar: Kram! <3
Sanna

2012-07-17 @ 00:59:31
Postat av: Ninas modeblogg, utan mode

Här har vi haft fint väder i några dagar :)

2012-07-17 @ 19:02:19
URL: http://ninai.blogg.se
Postat av: Kaleido

Waa! Har bloggar på bloglovin' så jag smiter in lite då och då för att kolla ;__;

För övrigt känner jag mig även bajs över vädret - inget ihållande finväder här inte.

Svar: Ja, det är nog enklaste sättet att hålla koll på alla bloggar. Själv kör jag på "spara i favoriter" varianten. xD Mmmm, nej, inte direkt! Vi får väll se om det blir någon sommar i år.
Sanna

2012-07-17 @ 21:04:26
URL: http://kaleido.blogg.se
Postat av: Mamma Maggan

Jag kollar minst 2 gånger om dagen!!!! Saknar dina yuppdateringar, även om de är "små"
Kram Hjärtat!

Svar: Kram! <3
Sanna

2012-07-18 @ 23:38:01
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström