2012-07-23 | 19:38:12

Nytt i lägenheten

Inte nog med att pojkvännen målade färdigt våran byrå för ca en vecka sedan, idag kom äntligen våran nya soffa! :D

Vi har spanat länge efter någon hemsida som säljer soffor och transporterar dom upp hit och förra veckan hittade jag Trademax.se som säljer bra soffor till rimliga priser.
Blåöggd som jag är beställde jag förståss hem en soffa utan att kolla efter kundomdömen på hemsidan först... Kanske ganska klantigt då det visade sig att hemsidan åkt på löjligt mycket kritik och dom har blivit anmälda både för det ena och det andra.
 
Som tur är kom soffan fram hel och ren! Det var något fäste som var felborrat och det saknades instruktioner, men med tanke på alla skräckhistorier jag läst om trademax så inser jag att vi kom billigt undan ändå.   
Postat av: Larsson

Gôtt att soffan kom heml ^^

Svar: Ja verkligen! :D Så himla skönt att allt löste sig.
Sanna

2012-07-24 @ 20:43:57
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström