2012-07-03 | 20:05:31

På bättringsvägen

Heeej! Long tajmu no speaky!  
Hur har ni det där ute?
Jag personligen har legat more or less döende i den värsta förkylningen hittills i mitt liv!
Jag blev hemskickad från jobbet i Torsdags kväll och efter det har jag knappt orkat ta mig ur sängen förens igår. Lagom lämpligt när högsäsongen precis drar igång på jobbet. T____T Not..  
 
Oh, well. Idag mår jag betydligt bättre. Fortfarande lite trött och skakis emellanåt, men jag gick ändå till jobbet imorse. Jag hade varken tid eller lust att vara hemma. :P
 
Nu sitter jag och myser framför TVn med Fästmannen och vilar upp mig. n_n Vi har precis kollat på sista avsnittet av Terra Nova (awesoooome serie btw) och nu ska vi kika på FF 7 AC. :) Eller "Vi", jag ska nog snart gå och lägga mig och sova så jag orkar upp i morgon. ;)  
 
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström