2012-06-11 | 15:51:04

Äntligen!

Woho! Idag kom min nya byrå som jag beställde, efter ett mindre nervsammanbrott på mina kläder, för några veckor sen. (Pga platsbrist förvaras dom i förvaringslådor under sängen... =__=.)

Ska bli så skönt att äntligen få ordning och reda bland alla kläder! <3 ^^
Om det nu blir någon byrå av alla bitar vill säga. Jag blev skickad till soffan och tillsagd att hålla mig ur vägen medans fästmannen (och katterna) bygger ihop byrån. xD Kanske lika bra att jag håller mig ur vägen... Han är bara 15 min in i byggandet och det har redan börjat komma några random svordommar..... ;) Haha!
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström