2012-06-17 | 12:30:00

F.A.Q; Brist På Tecknat


Q: Har du slutat måla? Du lägger nästan aldrig upp några bilder längre! :'(

A; Nej, nej, nej! Jag har inte slutat! Men jag har hamnat i någon svacka där jag varken har tid eller lust att sätta mig och måla! Känner mig lite insperationslös helt enkelt.
Det händer ganska regelbundet och jag har lärt mig att det är bäst att bara vänta tills lusten kommer tillbaka. :D 




Mina två senaste bilder. :)

Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström