2012-06-21 | 13:43:07

Packar

Hallå vänner! Har ni det bra?
Själv är jag mest allmänt förvirrad och försöker komma på något att göra. >< Jag trooor jag packat allt... Men det känns som jag glömt massvis med saker! Som det alltid gör när man ska ut och resa. ;) Haha!
 
Jag väntar på att Fästmannen ska sluta jobba så vi kan börja åka ner mot Strängnäs. :D Woho!
Vi är hela fyra stycken som ska bila ner tillsammans i år! Jag, Fästmannen, min kusin, och en gemensam kompis/granne till oss som har varit med ner på midsommarfirandet de senaste tre(?) åren. :D
Ska bli så himla kuuul! Är så sjukt taggad!

Nej, här blir inga barn gjorda! Bäst jag käkar lunch eller gör något vettigt så jag slipper stressa dom sista minuterna innan vi ska iväg. ;)
Vi hörs snart! KRAM! <3

Random ful egobild där jag ser allmänt skelögd ut. xD Hahaha! I brist på annat då min kamera är nerpackad.
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström