2012-03-14 | 13:03:00

F.A.Q ; Hår, hår, hår!

Jag har fått hår-resande (höhö) många frågor om min kraniebehåring på sistanes. Så jag tänkte jag skulle svara på några av dom. :)

Q; Oj, vad långt fint hår du har fått! Har du förlängt håret?
A; Nej, jag har inte förlängt håret.

Q; Men, om du inte förlängt håret, vad har du gjort då? Vad är ditt tips?
A; Jag har inte en aning om vad jag gjort. Mitt hår växer väldigt fort i perioder, och med tanke på hur många som reagerat antar jag att jag är inne i en sån period nu. Jag önskar att jag kunde tipsa er om någon mirakel tablett eller super schampo som fick håret att växa, men det är nog genetiskt i mitt fall.

Q; Hur ofta klipper du håret?
A; 2-3 gånger per år.

Q; Färgar du håret?
A; Nej, färgen jag har nu är min naturliga hårfärg.

Q; Vad använder du för schampo?
A; Det som är billigast på ICA. Eftersom mitt hår är ganska tjockt går det åt en hel del schampo och balsam så jag köper aldrig något som är dyrare än runt 40 lappen.

Q; Hur ser din vanliga hårrutin ut?
A; Jag tvättar håret varannan dag med schampo och balsam. Varannan tvätt använder jag en inpackning istället för balsam. Jag köper mina inpackningar på ICA och jag köper den som är billigast vid köptillfället.
Borstar håret gör jag varje morgon och efter varje gång jag duschat.


SessaMyys och det omtalade svallet. ;)
Postat av: Pommez♥

Sv; Haha sry xD

2012-03-15 @ 14:23:22
URL: http://sosweetie.blogg.se/
Postat av: Avi

Du har ju superfint hår :D Inte så konstigt att du får många frågor om det ^^

2012-03-16 @ 12:07:02
URL: http://avitium.blogspot.com/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström