2012-03-21 | 20:21:40

Pust

Sitter och pustar ut efter en timmes rask promenad på löpbandet! :D Höll mer eller mindre på att avlida efter en halvtimme, men duktiga jag pressade på en halvtimme till. n_n *Go meee!*

I know att uppdateringen varit lite småkracklig på sistone Det beror mest på att jag jobbar hela dagarna, tränar när jag kommer hem och däremellan har jag helt enkelt inte någon ork kvar att blogga. Eller rita, eller baka, eller läsa....

Men nu är det bara påskveckorna kvar, sen lugnar det ner sig igen och jag kommer ha massa tid till annat. :D

Trött och nytränad Sanna, signing out for today!

Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström