2012-05-27 | 16:36:05

Härliga Söndag

Hej vänner, hoppas ni också har lika underbart väder som vi har!
:D Fästmannen är ute och grillar så jag passar på att slänga upp en liten bildbomb från dagen. 

Vi har haft fullt upp ända sedan vi gick upp imorse med morsdagsfirande och kattbebismys i Ljusnedal, och sedan blev det en långpromenix i solen, som slutade med att vi gick in och hämtade Giffel så han fick prova på att gå ut för första gången! Det var lite småläskigt men efter ett litet tag så började han gå runt att undersöka.  

Giffel har alltid varit nyfiken på vad som finns utanför dörren och följer gärna med ut på balkongen och myser. 
Harry däremot är nog en innekatt for life. xD Han får panik bara han närmar sig dörren. Haha. 

Nej, nu måste jag kila och äta! 
Bai bai! 

Postat av: Linda

SVAR: Du får hojta till om du vill att jag köper och skickar : ) Feeling (min favvobutik) har ett stort utbut av dom ljusen :D

2012-05-27 @ 20:33:20
URL: http://lindablom.se
Postat av: Inspire me, Darlin'

Fy sjutton vilka söta kattungar!!

2012-06-01 @ 01:21:16
URL: http://inspiremedarlin.blogspot.com
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström