2012-05-25 | 21:27:01

Home sweet home

Hej Cupcakes! :D
Nu har jag äntligen lite tid över att ta upp datorn och blogga lite. :)
Har hållit migsjälv sysselsatt sen jag kom hem i onsdags kväll med allt från uppackning till bakning.

Pojkvännen fyller år på måndag så vi ska fira han imorgon med tårta och fika. Jag hade hoppats lite på party till kvällen, men det verkar inte bli något med det. Men vi får väl se hur det blir. Jag brukar ju inte vara den som inte får min vilja igenom om vi säger så. ;D Höhö. 

På tal om bakning, jag provade på att göra Cakepops för första gången! Receptet är skitenkelt och googlar du "Cakepops" kommer det upp massvis med recept. Tyvärr failade jag radikalt med chokladen TVÅ ggr. xD Haha, så dom blev inte så himla vackra. :3 Men enligt Fästmannen och Svägerskan smakade dom iaf bra. 

Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström