2012-05-22 | 19:30:53

I väntan på Eurovision

Hallå i stugorna!
Jag har precis slagit mig ner i soffan och spelar lite wordfeud mot pappa som precis kommit hem från jobbet. :)

Det har varit en lugn sista dag i Strängnäs. Mamma åkte och jobbade strax efter tre så jag har varit hundvakt fram tills pappa kom hem. n_n

På tal om vovvarna. Jag har tagit massa bilder under veckan, men av någon anledning har jag inte lagt upp nästan en endaste Vuxen-hund bild!
Så här kommer några random bilder på några utav mammas hundar (och på valparna också förståss);
Postat av: Hanna

Gud så söta :D

sv: tack, har lagat det själv, med hjälp av mamma också, haha:P

2012-05-22 @ 19:47:46
URL: http://thecozy.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström