2012-05-29 | 21:18:18

Tisdag

Jag sitter och spelar The sims och dricker en stor kopp te i väntan på att BigBrother ska börja.
Vi har ganska precis kommit hem från veckans andra tårtkalas. n_n Pojkvännen fyllde år igår och idag fyller min kusin Peter år! :D

Jag har sovit ganska dåligt i några dagar nu så jag känner mig helt tom i huvudet! Därav den knackiga blogguppdateringen.
Och som grädde på moset har lederna krånglat ovanligt mycket på sistone så jag är trött, grinig och allmänt less mest hela tiden. :/ 

Men från och med idag har jag absolut INGENTING planerat förens jag börjar jobba igen om en vecka.
Så nu ska jag lyssna på kroppen! Bara vila massa och göra absolut ingenting! Ska bli riktig skönt! :) 


 

Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström