2012-11-08 | 17:50:10

Lugnet efter stormen

Hallå vänner!
Äntligen har jag tid och ork att sätta mig ner och uppdatera bloggen!
Det har varit ett par minst sagt hektiska veckor, och i skrivande stund befinner jag mig hemma hos mamma och pappa i Strängnäs.
 
Hjärnan har varit lite all over the place sen ett tag tillbaka. En nära släkting åkte in akut till sjukhus så jag åkte ifrån jobbet några dagar tidigare än planerat och åkte ner till mora lasarett.
Av personliga anledningar tänker jag inte berätta mer än så här på bloggen. Dels för att det är jobbigt att prata om det, och dels för att jag anser att det är för personligt. Let's just leave it at that.
 
Men iaf, i Söndags kväll kom jag, efter mycket om och men, fram hit till Strängnäs och jag har redan hunnit hälsa på nästan hela släkten härnere. Dessutom har jag varit hos tandläkaren och hos optikern. Så bortsett från en kallelse för cellprover nästa vecka, har jag nog kollat upp nästan hela kroppen ;) Haha. Lika bra att passa på! Sjukvården i Funäs är ju som jag tidigare nämnt ett skämt.
 
Ja, nej, jag ska inte dra ut på det här inlägget! Jag vet att ni med största sannolikhet inte orkar läsa hela ändå.
Min dator härnere verkar fungera utan problem (peppar peppar) så jag uppdaterar igen så fort jag orkar!
 
Ha det bäst tills dess!
 
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström