2012-11-12 | 10:36:45

Snabb statusuppdatering

God morgon!
Sitter och mornar mig framför datorn och sorterar lite foton från gårdagens trippelfirande hos mormor och morfar. :D
Istället för att ha 3 kalas på en vecka brukar vi göra så att vi slår ihop farsdag, mammas födelsedag och min födelsedag till ett enda firande med hela släkten. Himla smart imo.
 
På tal om födelsedagar, idag fyller min kära mor år! <3 Massa grattis!
Så nu ska vi strax iväg och käka lite lunch på våran favvis restaurang Akiko-sushi! Omnomnom~
 
Bild från igår på mig och lill-kusinen Annie. <3
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström