2012-10-08 | 11:33:00

Hej Måndag!

Jag låg och drog mig ganska länge i sängen imorse och planerade vad jag skulle göra idag. Baka? Slösurfa? Spela TV spel?
Eller kanske måla lite på datorn! Ja, det lät som en bra ide! :D Jag har inte målat på flera månader, så nu när jag äntligen har lite tid över kanske jag ska plocka fram min stackars bortglömda Wacom.

Efter att jag dragit mig lite till i sängen kliver jag och mitt glada humör upp, öppnar sovrumsdörren och....
 
 
 
Någon av katterna måste ha ätit något olämpligt och sprutbajsat ner halva lägenheten!
Japp, tänka sig att måndagar ska vara just måndagar, även fast man är ledig? 
  

Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström