2012-09-26 | 09:48:27

God Morgon! :D

Woho! :D Från och med idag öppnar museet en timme senare = mera sovmorgon till Sanna! ;D
Haha, typiskt nog vaknade jag ändå en halvtimme innan klockan ringde. :)
Så jag passade på att testa mitt nya smink som kom igår! Bland annat en ögonskuggspalett från L'Oreal.

Eftersom den kostade knappt något alls var förväntningarna ganska låga, men jag blev positivt överraskad! Helt klart köpvärd!
 
 
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström