2012-09-24 | 11:20:38

Lugnare tider

Nu närmar vi oss oktober vilket betyder lågsäsong! Så från och med idag jobbar jag lite mer reducerade tider. Bland annat är jag ledig även på måndagar. :) Så det blir långhelger för min del.

Jag firade min första lediga måndag med att ligga och dra mig fram tills.... Ja, men typ nu. XD Hahaha! Jag ligger faktiskt kvar i sängen och skriver. :3 Ska väl försöka ta mig upp snart för vädret ute är alldeles för fint för att ligga inne i sängen hela dagen. 
En väldans nyvaken Sanna imorse.
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström