2013-04-14 | 10:32:57

Woho!

Äntligen har jag lyckats knåpa ihop en teckning jag är någolunda nöjd med!
Och det är tamesjutton såpass ovanligt att jag nästan funderade på att lägga all form av tecknande på hyllan. :/

Men nu känns det betydligt bättre igen! :D



Så vad tycker ni?? Både ris och ros uppskattas förståss!
Postat av: Kaleido

Söt! Jag gillar hur du har färglagt den :D

Svar: Tack! <3
// Sanna

2013-04-14 @ 15:36:39
URL: http://kaleido.blogg.se
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström