2013-01-15 | 11:21:00

På tal om hat

Vi har nog alla en eller flera vänner som skickar typ en biljard olika spelförfrågningar på facebook varje dag?
 
Och eftersom jag är noll intresserad har jag blockerat samtliga spelförfrågningar.
Vilket fungerat alldeles utmärkt! Tills klockan 05.50 imorse.
 
05.50!
 
För då har facebook tydligen "Glömt bort" att jag blockerat spelförfrågningar och skickar förfrågningen som ett vanligt medelande istället!
 
Vilket i sin tur leder till att min telefon plingar till, eftersom att jag inte blockerat vanliga medelanden på facebook.
 
Och vad händer när telefonen plingar klockan 05.50 på morgonen? Jo, man VAKNAR.
 
Och NEJ. Det är inte mitt fel att ljudet på telefonen var på.
Det är Facebooks fel som tillåter att folk spelar spel som "My little pony" klockan 5 på morgonen.
 
FUCK YOU FACEBOOK!
 
Sanna, the not so happy panda...
Postat av: Julia

Jättefin blogg! Lite som Foki :)<3

Svar: Tack så mycket fina du! <3
// Sanna

2013-01-16 @ 18:44:28
URL: http://jriing.blogg.se
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström