2013-06-03 | 10:14:00

Hej Måndag

Fästmannen är på jobbet och jag har precis klivit upp efter ett tappert försök att ta en sovmorgon.

Vilket inte gick som planerat då våran nya rörelseaktiverade ringklocka vi installerat åt katten tydligen inte bara ringer när Bullen vill komma in. Den ringer dessutom när; Folk går i närheten av den, det blåser, när solen ligger på för mycket, när det blir en skugga på den, när det flyger förbi något flygfä och när det regnar för hårt....  

Haha, okej, såååå illa är det väll inte. Det är nog bitterheten som talar efter att ha legat och försökt somna om med melodin till rosa pantern ringandes i hela lägenheten sen klockan 7 imorse.

Om den inte går att stänga av? Jo, självklart. Men avstängningsknappen sitter på själva sensorn UTOMHUS. Där det just idag blåser storm och är knappt 10 grader.... Och dessutom måste jag hämta något att klättra på eftersom jag är för kort för att nå upp till knappen.
Så efter noga övervägande ansåg jag att det var minst jobbigt att ligga kvar i sängen och försöka ignorera klockan. xD

Men i alla fall, helgen har varit awesome! Vi hade vårat årliga grillparty i lördags och jag tror alla var mätta, nöjda och en aning runda under fötterna när dom knallade hemåt på natten. :D 
Tänkte lägga upp ett "helgen i bilder" senare idag. Jag ska bara få fingrarna ur röven och orka sortera och redigera alla bilder. ;)

Bjuder på en bild från igår på världens finaste Fästman och våran lilla störkatt Giffel så länge;
  
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström