2013-05-26 | 22:30:28

Ett försenat "Gårdagen i bilder"

I morgon bitti åker jag tillbaka mot Funäsdalen efter 3 underbara veckor i Strängnäs.
Som det känns nu skulle jag vilja stanna minst lika länge till, men å andra sidan håller jag på att längta ihjäl mig efter Fästmannen och dom 3 vandrande skämten där hemma. Så det ska bli skönt att komma hem. :D
Och sen så vet jag nu helt 100% att jag kommer komma tillbaka ner om bara några få veckor för att fira midsommar! Så det känns ju liiite mindre sorgligt än vanligt att åka härifrån. ;D

Dom sista dagarna i Stränkan har varit sjukt hektiska. I går var våra supergrannar över och hjälpte min pappa sätta upp ett utfällbart tak (markis?) på våran stora altan! :D
Sen blev det snabbt iväg till mormor och morfar för taco-kväll, uppvisning av döda fiskar och sen hem igen och bums i säng.
Sen upp tidigt, tvätta, packa, iväg till stan för den sista shoppingen, sen iväg till min moster och mina kusiner för att fira lilla Annie i förskott på ettårdagen och sen in till stan för att köpa mat åt mig att ha på bussen imorgon och sen hem och laga mat och sen äta och sen packa mer och sen kolla på teve *gasp for air* åååå sen så.... Ah, ni get the point. Någonting planerat hela tiden. xD Hahaha.

Jag hade, på tal om planering, planerat att lägga upp alla bilderna från igår redan på eftermiddagen idag, men det glömdes bort, så here u go;
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström