2013-05-11 | 18:27:26

Roadtrip

Hela den mänskliga sidan av hushållet har legat nerbäddade i förkylning sen i torsdags så jag har inte haft mycket för mig dom senaste dagarna.

Så idag när alla kände sig lite piggare tog vi vårt pick och pack och tog en liten roadtrip till Västerås för att införskaffa en ny kran till päronens stora badrum.

Den har stått och läckt i en miljon år, och igår fick den nått jäkla frispel så rörsystemet började tjuta! O_O Först trodde vi att det kanske var rundgång på högtalarna till datorn, men hur jag än mixtrade, svor, spottade och drog i sladdar fick jag inte tyst på dom! XD Hahaha. Och dåååå lyckades jag lokalisera ljudet till toaletten som ligger precis bredvid.

Så för att göra en lång ståry short så visade det sig att vi behövde en ny kran, och därav turen ut till mälarstaden. 

Därefter stannade vi till på Hälla shopping och gick på deras ICAmaxi butik... Som får lilla IcaEnqvist i Funäsdalen att se ut som ett jävla skämt. 

Jag kan helt ärligt, utan att överdriva ens minsta lilla, säga att hela enqvist får plats på Hällas grönsaksavdelning! Det är helt stört! Dom har verkligen allt! 

Och till min stora förtjusning hade dom en avdelning stor som ett mindre varuhus bara för smink och krämer å sånt. Och jag älskar ju smink och krämer å sånt!! <3 

Men efter att ha sprungit runt helt hysteriskt (Picture en av dom hysteriska fangirlsen på en Justin Bieber konsär) tog jag mig i kragen och valde bara EN endaste kräm! Och en snapple.. Good job me! ;D
 



  
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström