2010-10-19 | 17:57:56

aj, aj, aj....

Jag hade ju kanske inte världens bästa dag igår.

På vägen till jobbet stannade jag för att mata bilen som var lite törstig, och självfallet fungerar inte pumphelvetet! 
Så en trött, iriterad, stressad Sanna får ett smärre pms sammanbrott och slänger upp bildörren för att hitta en telefon och desperat ringa mamma och fråga vad jag gjort för fel. (Gå in och fråga?! no way, det är ju bara pinsamt!)
Och iaf, POW! Hur det går till förstod jag nog inte ens själv men på något sätt lyckas jag smälla bildörren rakt i ansiktet på mig själv!

O_O

Jupp, ni läste rätt. RAKT i fejjan.

Jag fortsatte iaf ringa mamma och beklaga mig över pumphelvetet och att jag slog i huvudet
Inte mer med det, mamma säger åt mig att gå in och prata med mackpersonalen. 

Motvilligt kliver jag in i bilen för att ta nycklarna och knalla in när jag slänger en glimt i backspegeln....
BLOOOOOOD! blod överallt! Halva ansiktet var blodigt.
Hysteriskt ringer jag tillbaka till mamma, och long story short - 15 min senare var jag och mamma på akuten, där dom som tur var konstaterade att det bara var ett litet jack som inte behövde sys utan bara behövde fjärilsplåstras. 

                              

Idag känns det som jag fått en dörr i ansiktet. xD

Postat av: Djoikiis<3

Sv: Det ser ajigt ut! xD Hur ser det ut nu? :S

2010-10-19 @ 19:12:33
URL: http://djoikiis.blogg.se/
Postat av: SessaMyys

sv: det ser likadant ut, xD fast lite mer svullet. plåstret åker av imorgon, så får jag hoppas att det gått ihop ordentligt så jag slipper ett fult ärr =_=

2010-10-19 @ 20:03:48
URL: http://sessamyys.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström