2010-10-19 | 18:39:55

Tecknartips: Deviantarts sökfält!

           


Ett hett tips, både för de lite mer erfarna och för er nybörjare ute i tecknardjungeln, är helt klart Deviantart!

DeviantART är i sig en community för Kreativa personer där man enkelt kan visa upp sina bilder, skulpturer, foton, dikter osv osv osv... ((smygreklaaaam----->>>>> tjuvkika på min DeviantART profil! ))

MEN, det jag ville tipsa om idag är Deviantarts Sökfält!(browsing system)
Här kan man verkligen hitta ALLT.  Men det jag ville understryka lite extra är alla miljoners miljarders superbra tutorials!
Vill du lära dig rita händer och fötter? eller vill du lära dig rita manga? eller kanske bara behöver hjälp med något speciellt i photoshop?
Hur ritar man en bakgrund?
VAD DU ÄN UNDRAR inom tecknings / foto-väg finns att lära sig på Deviantart

Och du behöver inte vara medlem för att browsa!
Det enda kravet är att du är bra på engelska, eftersom en del tutorials kan vara rätt invecklade :) 

Klicka Här för att komma till deviantart, eller Här för att komma direkt till browsern!
(sökfältet finns uppe i vänstra hörnet)


Lycka till med tecknandet! //SessaMyys
Postat av: Anné-Mie

Det är faktist sant!

Min blogg jag hade innan skrev jag också datum som rubrik. Men det blev tråkigt tillslut!

kram

2010-10-20 @ 07:06:38
URL: http://jagvetfaninte.blogg.se/
Postat av: Linn

Jag tänkte tipsa om min och min kompis blogg(eftersom du tecknar manga kanske du är intresserad av det vi skriver om), men jag vill också lämna en kommentar till det här inlägget. Jag ritar själv inte manga, men försöker måla lite grann digitalt. Dock så brukar jag inte besöka deviantart alls nuförtiden och du fick mig inse att de har mer än bara färdiga saker där och att jag nog kan hitta många bra tutorials för det jag gör! Jag hade inte ens tänkt på att folk lägger upp tutorials! :D Tack så mycket!

2010-10-21 @ 23:44:25
URL: http://imturningjapanese.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström