2011-08-05 | 15:16:00

Nytt till lägenheten

Haha, måste ju bara visa upp våra nya fina Grogg-glas vi fått av min pappa! :D

                                


OT:
Gjorde ett tappert försök att fota mot en egenbyggd fotobord. Tyvärr så har jag ingen extern blixt till min kamera så resultatet blev mer grådassigt än vitt.. :/ Så jag fick fixa och trixa i photoshop för att få till det....  

Så nu ska jag nog ut på jakt efter en ny blixt! Tyckte det var riktigt kul att fota saker själv istället för att sno från google ;)
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström