2011-02-11 | 11:02:11

Call me grandma! ;)

Sitter på jobbet och stickar.... I know, Let the grandchildren come! ;)
Vi håller på och lär oss två-änd stickning som vi så småningom ska sälja och hålla kurser i på museet. :)
Faktiskt mycket roligare än jag trodde xD

Ikväll efter jobbet ska jag förhoppningsvis iväg och se Forbönderna komma in till Ljusnedal. :D Det ska tydligen vara superfint.
Men pojkvännen ligger hemma och är någon form av magsjuk och min bil strejkar som vanligt, så vi får se hur det blir med det...
Annars blir det nog att gå upp tidigt imorgon bitti och se när de kommer inridandes i funäsdalen istället. :) Dom borde rida förbi på isen rakt nedanför vårt fönster om jag fattat det rätt.



Sannas stickning. Högst invecklat.
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström