2011-02-22 | 10:01:38

Sjuk?

Gick och la mig nästan omedelbums igår när jag kom hem från jobbet.
Var så trött så jag trodde jag skulle avlida och sen fick jag världens knepigaste feberfrossa! Huvva! Låg fullt påklädd under 2 tjocka täcken och en filt och frös ändå som en gris! :O

Imorse när jag gick upp mådde jag som vanligt igen, bortset från att jag fortfarande är skittrött. Men nu börjar jag känna mig lite frusen igen och tror jag börjar få en saftig huvudvärk :( 
Huvva, hoppas jag inte blir sjuuk! Det går helt enkelt inte nu när det är sportlovsveckor! I got to much to dooo!!~



                        

Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström