2011-02-08 | 14:16:53

Statusuppdatering

God eftermiddag folks!

Är tillbaka på jobbet efter att ha legat nerbäddad hela dagen igår.
Har lyckats dra på mig någon knepig inflamation i ena ögat. :/ Inte så kul, men idag har svullnaden lagt sig nästan helt, och både svärmor och en arbetskollega har försett mig med diverse ögondroppar och ögonsköljningar som fungerade på en gång! :) 
 
Men jag tänker fortsätta hålla mig ifrån datorn ett litet tag till, eftersom jag inbillar mig att ögat blir mer irriterat när jag sitter framför skärmen, så vi hörs imorgon!

bai baaaaiii~
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström