2011-05-04 | 14:19:34

Art block! :'(

Jepp, som befarat, nu när det gått nästan 4 månader utan någon ny bild måste jag nog inse att jag drabbats av någon form av art-block. ><
För er som inte vet vad en "art block" är för något så kan man väll enklast förklara det som att man helt enkelt tappar all lust och insperation för att måla.

Har setat och surfat runt hela dagen och läst massa tutorials och hoppats på lite insperation. :/ Och efter massa frenetiskt skissande lyckatdes jag väll få fram något som åtminstånde liknade en bra skiss. Vi får väll se om den hamnar i papperskorgen eller om jag orkar fortsätta på den.


Postat av: m3lind4

Fin blogg :)

Hur är det?

2011-05-04 @ 17:49:40
URL: http://m3lind4.bloggplatsen.se
Postat av: Maggan Silhjeström

M;en HALLÅ!! Skärpning vännen!!!!

2011-05-04 @ 20:59:45
URL: http://hem.bredband.net/noiden
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström