2011-11-01 | 17:07:44

Konban wa~

Jag är seriöst redo att knalla direkt till sängen och gå och sova!
Dom här två veckorna jag jobbar så hjälper jag till att riva en gammal utställning och bygga en ny. Och det är inte så "bara" att riva en utställning.
Har spenderat dagen med en annan medarbetare och borrat, skruvat, rivit, hamrat, dragit, sparkat och lyft saker. Jag är helt SLUT. Men DAMN vad fort dagen gick! xD

Nu ska jag laga mat och fundera över om jag verkligen behöver springa på löpbandet ikväll... Känns som jag tränat nog för idag... 


Försöker hålla ögonen öppna. xD

Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström