2011-11-28 | 13:44:00

Tidsinställt inlägg

När det här inlägget kommer upp sitter jag på bussen på väg hem till mina pojkar. <3

Det var en tung natt igår när poletten ramlade ner att jag faktiskt skulle åka idag. :( Det är och kommer ALLTID att vara lika jobbigt att lämna alla vänner och min familj här nere i Strängnäs. 
Jag älskar Funäs, och jag älskar mina pojkar så enormt mycket. Men en familj är alltid en familj och det kan ingen ta ifrån en!

Jag får trösta mig med att jag kommer komma tillbaka om några veckor! :) Och jag har redan nu bestämt mig för att, om jag får hela maj och juni ledigt nästa år också, försöka komma ner hit större delen av den ledigheten.   

Så bye bye Strängnäs, tack för den här gången! :D Vi ses snart igen!
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström