2011-11-29 | 15:31:27

Tillbaka i Norrland

Hallå Cupcakes!
Nu är jag tillbaka hemma i lägenheten igen. :) Allt är uppackat och klart så nu sitter jag och kollar på TV med pojkvännen och myser med Kattbebisarna.... Som för övrigt inte ens kan kallas "katt-bebisar" längre.... =___= Dom är ju tametusan nästan fullvuxna nu! Det är helt sinnessjukt vad fort dom växer på bara två veckor! *Ångeeest*

Slängde upp en lite juligare header idag! :D Hoppas ni gillar den. Ni som följt mig från starten borde känna igen min gamla maskot "Inga" på bilden. xD Kunde inte låta bli!


Bild från lägenheten. :)
Postat av: Anonym

Jag ser ingen "Inga" i headen????????

Kram/Mamma

2011-11-30 @ 16:58:40
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström