2011-09-11 | 18:35:12

Konsten att göra en tatuering..

Sitter och försöker knåpa ihop en tatuering till min syster som hon beställt.
Det är egentligen ett enkelt uppdrag, eftersom det INTE i grund och botten är jag som målat den, utan hon skickade en bild och ville bara att jag skulle göra om den.

MEN när det kommer till tatueringar så finns det sååå mycket "regler" man måste följa. Och om man inte gör det så får man en kass och ful tatuering om 10 år. :/

En bra tatuering måste ha enkla linjer, inte massa småklotter, och man får inte rita för smått.
Självklart var bilden hon skickade till mig superplottrig, så just nu sitter jag och försöker skala av den så gott jag kan.

                                     
Så här långt har jag kommit so far.
Tänk på att det egentligen INTE ÄR JAG SOM MÅLAT BILDEN. Jag har ritat av delar utav flera bilder och satt ihop dom. Jag kan alltså inte ta åt mig äran för bilden på något sätt.

Orginalbilderna kommer från ButterflyWingies@ DeviantART och från CLAMPs serie Chobits. :3

Postat av: - sara

svar: åh vad kul, själv är jag helt förälskad i 2PM :') ♥

2011-09-11 @ 19:03:23
URL: http://sarabackman.blogg.se/
Postat av: Kaleido

Tänkte väl att den såg lite bekant ut, haha.

Grymt snygg kommer den att bli!

2011-09-11 @ 22:22:31
URL: http://kaleido.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström