2012-02-01 | 14:14:08

Men vart tog motivationen vägen?!

Jag blir snart galen på mig själv!
Jag har ingen ork, lust, gnista eller livsglädje kvar över huvud taget. Livet är avesome och ändå går jag runt och känner mig som något katten spytt upp, ätit upp igen och sedan bajsat ut.

Undrar vad det kan bero på. :/ Kanske håller jag på att bli sjuk?


I brist på någon vettig bild att lägga upp så ritade jag ett självporträtt på migsjälv och en random enhörning som heter Bo. Jag kallar mästerverket; "Hästkrafter sökes".
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström