2012-01-25 | 20:47:40

Shopping

Fick äntligen lite pengar över för att köpa nya kläder!
Har inte köpt något nytt sen i somras, så jag tyckte det var på tiden. ;)

Synd bara att jag är totaaaalt off när det kommer till att komponera kläder så det ser bärbart ut.
Och eftersom jag är kort, tjock och löjligt kobent så är jag ganska svår att köpa kläder till över huvud taget. :/

Men lyckades knåpa ihop iallafall 2 nya outfits (den ena syns på bilden nedanför) som jag hoppas inte ser allt för cepe ut på mig. n_n Nu får jag bara hålla tummarna att allt passar!


(sökes akut; Personlig outfitihopsättare! >< Du ska vara villig att jobba gratis, och jag räknar med en ny outstanding mega billig outfit i månaden! Intresserad? Skicka iväg ett mail till [email protected] !)

Postat av: Kaleido

Söt outfit :D!

2012-01-31 @ 15:27:52
URL: http://kaleido.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström