2013-07-05 | 22:03:09

Thank god it´s friday

Jag kan ha haft tidernas längsta och sämsta vecka!

Och jag önskar verkligen att jag kunde skriva ur mig alla känslor på bloggen bara för att få ur mig skiten! Men tyvärr är omständigheterna såna att jag helt enkelt inte får...

Ja, eller "får"..

Klart jag FÅR skriva vafan jag vill. Jag har, mig veterligen, inte skrivit under någon form av kontrakt som inte tillåter mig yttra mig om ämnet. Det är snarare så att jag tror det är smartast att bara hålla käften och rida ut vågen.

Tillråga på allt har all jävla stress på senaste tiden fått min mage att krascha totalt!
Jag hade liknande problem i gymnasiet då jag bland annat blev sjukskriven för vad dom trodde var magkatarr.. Mindre kul, men efter gymnasiet har jag inte känt av det alls och i ärlighetens namn trodde jag att jag hade en så sjukt hög stresströskel efter McDonken att jag aldrig skulle behöva uppleva det igen!

Meeeen tydligen är ju 3 år på ett av världens stressigaste jobb INGENTING emot vad jag just nu går igenom. I alla fall inte om du frågar mr mage som sen förra vecka börjat påvisa symptom läskigt lika magkatarren jag hade i gymnasiet...

Men jaah, tråkigheter åsido. Det är fredag! Jeeey! Och helgen har redan startat bra med balkongmys med missar och fästman och sen har vi avrundat med film, popcorn och pepsi! <3

Nu håller jag tummarna att resten av helgen blir awesome.
För jag har en känsla att nästa vecka kan bli ÄNNU värre än den här.
Huvva.
Några bilder från kvällens balkonghäng med gänget 
Postat av: Jennie

Ingen aning vad det handlar om men jag hoppas du mår bättre snart! Finns det nåt jag kan göra så säg till!

Snygg uppsyn på Bullen btw xD

Svar: Aaw, tack fina du! <3 Hade jag kunnat be om hjälp så hade jag gjort det, men i det här fallet är det jobbrelaterat. :/ Bara att gilla läget.

Haha, eller hur! xD
// Sanna

2013-07-06 @ 10:02:46
URL: http://www.jenniegrinde.se
Postat av: Jennie

Åh, då förstår jag. Fy fan vad jobbigt. :( Kram!

2013-07-06 @ 11:33:13
URL: http://www.jenniegrinde.se/blogg
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström