2010-12-16 | 17:16:42

gaaaaah!

Jag blir GALEN!
Sen jag kom hem har jag startat om datorn närmare 73295629756296592 gånger!
Antingen låser den sig eller får blåskärm!

Faktum är att det tagit närmare 30 min och fyra omstarter att skriva det här inlägget!  
Å inte en suck att jag tänker lämna in den till doktorn, när jag ändå bara ska använda den i max 2 veckor till! 
Får väl helt enkelt försöka stå ut...

  
Bildkälla 
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström