2010-12-02 | 16:37:25

Kaos!

Det blev liiite mycket kaos imorse när jag skulle till jobbet!
Satte mig i bilen, Vred om nyckeln och sen..!
Inget! helt tyst. xD Bilen var tväääärdöd! Och det är närmare 3 mil till jobbet och det var 18 minus ute, så jag hade ingen större lust att gå.

Som tur var, var Mamma och pappa hemma och kunde hjälpa mig starta bilen med startkablar. *pust*
Vi kan med underdrift säga att jag inte körde speciellt lagligt på vägen till jobbet sen när bilen väl hoppade igång Men fram kom jag! Och med 10 min marginal!

Det är ju första gången Blixten är ute och kör på vintern. Förra året blev vi nämligen osams och han fick sitta på time-out från november 2009 till april 2010... Börjar tro att han kanske försöker hämnas...

         
         En bild från förra året på Blixten när han fick "Time out" efter att han misskött sig....
Postat av: Jennie

Ahahaah stackars blixten xD han fick gå i ide ofrivilligt xD

2010-12-02 @ 17:36:38
URL: http://www.jenniegrinde.se
Postat av: Jennie

Åh jag dööör! xD verkligen NOLL kärlek under hela kalla vintern. Inte ens nån som småkänt på hans snötäcke. Staaackars Blixten! :D

2010-12-02 @ 18:21:10
URL: http://www.jenniegrinde.se
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström