2010-12-21 | 23:46:27

Stress...


^Hihi, Lovas nya favorit-sov plats. Ovanpå tidningshögen inne på toaletten xD

Nu ger jag upp för dagen. Fick en hel del gjort idag men är fortafrande lååång ifrån färdig.. 
Eftersom jag använder allt annat nästan varje dag kan jag inte packa mer.. Har ingen större lust att stå och gräva i flyttlådor varje gång jag behöver något.
Så jag får väll stressa med det på lördag och söndag innan pojkvännen kommer hit.

Aja, nu ska jag och min nya kompis, Sune-det blödande stressmagsåret, gå och lägga oss. Något säger mig att vi nog måste bjuda över våra kompisar, systrarna sömntablett ikväll för att få sova.
I morgon ska det tvättas och jul-städas!  

God natt!
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström