2010-12-09 | 20:52:29

Tillbaka på jobbet :D

God kväll i stugorna!
Springer mellan Datorn och TVn och försöker hinna kolla mail och dylikt under reklam pauserna på Robinson.

Idag var första dagen tillbaka på jobbet. Och det var fruktansvärt skönt! Jag hade nog blivit mer eller mindre knäpp om jag blivit tvungen att vara sjukskriven ända tills jag slutar.
Kände bara den här veckan jag var hemma hur flyttstressen började krypa i skinnet. Huvva, nej tack, den skjuter vi upp åtminstone tills jul-stressen lagt sig. xD

Blev en riktig Relax dag igår! Kollade på massa filmer och bara låg och myste i sängen. Och på kvällen blev det lite SPA tema, med body scrub och ansiktsmask så det stod härliga till ^^  
Blir nog en favorit i repris imorgon inför Lördagens Utgång/avskedsfest med järngänget. Min sista "lediga" helg innan flytten, och självfallet måste jag passa på att säga hejdå till alla jag känner här nere. :)


                

Nu blir det nog att slänga på TVn härinne i sovrummet och kolla färdigt på robinson innan jag somnar! :D
Sov gott allesammans! <3

Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström