2011-04-09 | 19:28:31

Haha!

Jag fick för mig att prova måla något lite mer realistiskt för en gångs skull xD
Hahahah! Ja, nu vet jag iaf att jag nog ska hålla mig till manga-tecknandet i framtiden....


                 
 

Postat av: Hinotechi

haha, det var ju inte helt dåligt!

Fast realism är så äckligt svårt :'(

2011-04-10 @ 14:07:50
URL: http://kaleido.blogg.se/
Postat av: JULIA

Så fel var det väl inte? :) Jag skulle i alla fall aldrig klara av att göra så snyggt!



Tror du att du någon gång skulle kunna förklara vilka penslar du använder dig av mest och så? Det skulle vara jättesnällt!

2011-04-11 @ 07:05:11
URL: http://juriawa.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström