2011-01-24 | 14:38:15

Måndag igen.

Hej vänner!
Det här är helt sinnessjukt, jag befinner mig i norrland och det är 3e dagen med plusgrader, i JANUARI!
Kan ni fatta?! Snön har börjat smälta bort och det var tillochmed vatten på sjön när vi åkte skoter i helgen.
Jag brukar inte vara uppe ofta här runt den här tiden på året, men jag är rätt säker på att det här är ovanligt.

Har varit en lugn och mysig helg med massa filmtittande, skoteråkning, god matlagning, sällskapsspelande och faktiskt lite tecknande! Var ett tag sen nu jag ritade något seriöst, så det var skönt att sätta sig och klottra lite på datorn. :D Hoppas det blir något av den här skissen nu bara.

Nu ska jag fortsätta läsa!<3 Har tagit med mig min favoritbok till jobbet så jag har något att sysselsätta mig med när det är långtråkigt. ;)

Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström