2011-01-13 | 19:19:05

Rundtur i lägenheten. :)

Som utlovat; en liten film från min och Pojkvännenss lägenhet.
Vet att många är nyfikna på hur det ser ut. 
        

(Tilläggas bör att nästan all inredning och design har min pojkvän stått för. xD han bodde här ett bra tag innan jag flyttade in. Det enda jag själv har hunnit göra är att sätta upp hyllorna ovanför matbordet samt spegeln i hallen.)
 
Postat av: Maggan Silhjeström

tack för rundturen :) Det var kul å se hjärtat! Kramizzzzz

/Mamma

2011-01-14 @ 14:03:01
URL: http://hem.bredband.net/noiden
Postat av: Håkan

Stor dammråtta bakom skynket :-)

2011-01-14 @ 20:58:25
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström