2011-07-10 | 13:35:00

På väg hem till oss... n_n


ÄNTLIGEN ska jag få slippa vårat urgamla, inte så vackra, skadade, och alldeles för stora gröna köksbord! n_n Jeeey!

Postat av: Jennie

Kul med nytt! :) Men jag blir alltid så nostalgisk på nåt vis med de där sakerna som tillhört mormor & morfar och farmor & farfar... jag vill liksom inte att de ska försvinna, känns tråkigt att slänga sånt. Det känns som det är en del av dem liksom som finns kvar. samtidigt så går det ju inte att spara saker i evighet heller... men...

2011-07-10 @ 13:50:25
URL: http://www.jenniegrinde.se
Postat av: Jennie

Ja men gud det förstår jag såklart :) Det är bara jag som är sentimental av mig ;) och bordet är ju verkligen inte vackert och man kan ju inte behålla saker bara för att de innehåller minnen heller. Så det var inget illa menat. :)

2011-07-10 @ 14:36:59
URL: http://www.jenniegrinde.se
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström