2011-06-18 | 09:06:47

Framme i Strängnäs

God morgon cupcakes!<3

Har precis klivit ur sängen och sitter och kollar på TV.
Mamma är iväg på hundutställning och pappa har jobbat natt så han ligger och sover, vilket betyder att jag är själv hemma och passar mammas hundar. (För er som inte minns så driver min mamma Noidens Kennel, och äger alltså inte mindre än 8 (9?) hundar!)  

Blev en fruktansvärt lång bussresa igår. Det hade tydligen inträffat en rätt stor olycka inne i stockholm så all trafik stod still. Vi blev lite över två timmar försenade till Centralstationen.  
Sammanlagd restid från Funäsdalen till Strängnäs; 12 timmar... =____= Och JA, jag hadde viss träsmak i arslet några timmar efter jag väl kom fram xD


    
     Lova Julen 2010 :) En utav mammas, numera vuxna, hundar.


Om btw det här inlägget är skrivet med kursiv stil har jag ingen aning om varför, men det verkar som "Kursiv-stil-knappen" i blogg.se's skapa inlägg sida verkar monga sig. 
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström